• 4th september 2016 - By admin-elly

U zult het wel gelezen hebben. Na maanden van bouwwerkzaamheden is de ontmoetingsplek De Kloosterhof klaar. Zaterdag 3 september was om 14.00 uur de officiƫle opening onder toeziend oog van de bewoners van Weurt en gebruikers van dit mooie pand. Ter gelegenheid van dit heuglijke feit waren er tot 17.00 uur diverse activiteiten. Onder het genot van een hapje en drankje konden belangstellenden kennismaken met de nieuwe locatie. Van de plaatselijke sportverenigingen was De Korenbloem ook aanwezig met een kraampje om onze vereniging te promoten en waar men voor alle info terecht kon. Tevens was de zaal omgetoverd tot een groot turn- en speelplein voor alle kinderen die hier hun hartje konden ophalen. Bij dezen feliciteren wij Edwin en Cristel met deze mooie ontmoetingsplek en hopen op een prettige samenwerking.

DSCF4362

• Comments are closed.