• 28th december 2015 - By admin-elly

Maandagmiddag 28 december was het een drukte van belang in sporthal De Kloosterhof.
    Ruim 70 kinderen kwamen naar de oudjaarsinstuif die onze vereniging organiseerde. Het was een groot succes.
    De sporthal stond vol toestellen en attributen. Er werd o.a. evenwicht bewaard op de evenwichtsbalk, gezwaaid aan de ongelijke brug, touwen en trapeze, geklommen en gegleden van de trapezoide en de minitrampolines hebben geen rustig moment gekend. Tevens was er een mogelijkheid om balvaardigheden op te doen en andere spelletjes te spelen.
    Deze jeugd heeft het oude jaar sportief gedag gezegd en het nieuw jaar staat op ze te wachten met opnieuw sportieve uitdagingen.

Namens ons allen een fijne jaarwisseling en een gezond en sportief 2016.oudjaarsinstuif 2015.JPG

• Comments are closed.