Overzicht:

• Vrijdag 9 en 16 februari en is er geen kleutergym en jeugdturnen vanwege Carnaval en de schoolvakantie. Maandag 12 en dinsdag 13 februari gaat Bewegen Op Muziek niet door, ook vanwege carnaval. Het sporten op de woensdag gaat wel gewoon door.

We wensen iedereen een leuke carnaval toe!
    SV De Korenbloem

• Beste leden,

De Korenbloem staakt vanaf heden alle trainingen en andere activiteiten. We doen dit om de risico’s voor jullie te verkleinen en om bij te dragen aan het beperken van verdere verspreiding van het Corona virus. We volgen hierin het advies van de verschillende sportbonden. De competitiewedstrijden volleybal worden ook gestaakt, zoals bepaald door RecVol.
    De onderbreking is op dit moment afgekondigd voor de periode tot 31 maart. Dit kan later nog aangepast worden.
    Alle leden en ouders/verzorgers zijn ingelicht via de trainers, veelal via Whatsapp. Als je wilt kun je ook altijd mailen naar voorzitterkorenbloem@gmail.com.

Met vriendelijke groet,
    Joost Melai